HUISREGELS

In mijn praktijk staat het geestelijk en lichamelijk welzijn van cliënt en huidspecialist voorop. Ik behandel mijn cliënten altijd met respect en ik verwacht dit ook van mijn cliënten.

Ik behandel uitsluitend op afspraak, de vermelde tijdsduur van de door u gekozen behandeling is dus voor u gereserveerd. De vermelde tijdsduur van een behandeling is een indicatie van een behandeling inclusief binnenkomst, eventuele intake en vertrek uit de praktijk. Deze tijdsindicatie wordt u gegeven zodat u rekening kunt houden met het inplannen van uw verdere dagelijkse schema.

U kunt niet behandeld worden bij:

  • Koorts
  • Griep
  • Besmettelijke huidziekten

Het maken van een afspraak. Wanneer ik in behandeling ben kan ik de telefoon helaas niet beantwoorden. Daarom verzoek ik u voor het maken van een afspraak een e-mail te sturen, een boodschap in te spreken op de voicemail of een appje te sturen.

Wees op tijd. Zorg dat u tijdig aanwezig bent op de afspraak. Zo verloopt de planning vlot en kan iedereen gebruik maken van de tijd die voor hem/haar gereserveerd is.

Te laat komen. De gereserveerde tijd wordt speciaal voor u vrij gehouden. Mocht u dus te laat op de afspraak zijn dan gaat deze tijd helaas van de behandelingsduur af. De kosten voor een volledige behandeling worden echter wel berekend.

Verhindering of annulering van de afspraak. U kunt de afspraak tot uiterlijk 24 uur voor de behandeling kosteloos verschuiven of annuleren. Wanneer u binnen de 24 uur voor de behandeling afzegt of de afspraak niet nakomt zal 50% van het gereserveerde in rekening worden gebracht..

Cadeaubonnen. Cadeaubonnen hebben een geldigheidsduur van 1 jaar. Op de dag van de behandeling dient u uiteraard de bon mee te brengen. Verloren cadeaubonnen kunnen niet worden vergoed. Cadeaubonnen zijn niet inwisselbaar voor contant geld.

Betalingsmogelijkheden en parkeermogelijkheden. U kunt bij mij contant betalen of per pin . Uitstel van betaling is niet mogelijk. Parkeren is gratis en direct voor de praktijk.

Klachten of ontevreden? Ik doe er alles aan om goede kwaliteit diensten en producten aan te bieden, maar het kan een keer voorkomen dat u niet (helemaal) tevreden bent. Ik stel het dan ook zeer op prijs, dat indien u een klacht heeft mij dit laat weten. Samen kunnen we dan tot een oplossing komen.

Privacy. De verwerking van persoonsgegevens geschiedt in overeenstemming met toepasselijke Nederlandse wet- en regelgeving op het gebied van privacy. Uw persoonlijke gegevens worden alleen gebruikt door mijn praktijk en worden niet verstrekt aan derden.